niedziela, 9 stycznia 2011

DARMOWE "KUPOWANIE" PROGRAMÓW I USŁUG

DARMOWE "KUPOWANIE" PROGRAMÓW I USŁUG

Jak to działa na przykładzie TrialPay

1.Nawet jeśli klient nie będzie płacić za usługi bezpośrednio, będzie kupić inne rzeczy, takie jak odzież, artykuły spożywcze, kwiaty i inne.

2.TrialPay pozwala klientom płacić za produkt, próbując lub kupując od markowych firm (Gap, Netflix, ProFlowers, Groupon, itp.)

3.Gdy klient dokona zakupu na stronie partnerskiej, że strona płaci za usługę - często nawet więcej niż normalna cena!

Przykładowy Partner

Miliony użytkowników odwiedziło Fandango, aby zobaczyć kilka razy film, ale tylko niewielki procent faktycznie płaci za bilety przez Fandango.com. Fandango prezentuje gościom "Zdobądź darmowy bilet" obok repertuar kin i zarabia zachęcają do zakupu, zanim pójdą do teatru czy kina.


Wzrost sprzedaży w stosunku do obecnej

1.Skype zachęca klientów do korzystania z jego usług telefonii komórkowej, oferując darmowe rozmowy przez TrialPay. Klienci otrzymują darmowe połączenia, zakupując jedną ofertę z premier marki i TrialPay płaci Skype pełną wartość bezpłatnych połączeń, a często nawet więcej.

Zarabianie cenowe klientom atrakcyjne opcje płatności
Zarabiaj więcej za transakcję, jak wiele oferujesz zapłacisz więcej niż cena wywoławcza
Zwiększ swoją markę dzięki współpracy z reklamodawcami


2.Slacker Radio posiada bardzo ukierunkowane banner na jego stronie głównej, który oferuje gościom bezpłatny trzymiesięczny abonament w zamian za podpisanie się na GameFly, gra wypożyczalni popularne Slacker's demograficznych. TrialPay używa koszt pozyskania z GameFly i zapłacici za Slacker Radio Plus abonament, generowanie nowych przychodów dla obu stron.

Maksymalizacja wpływów ze strony głównej i innych stronach o dużym natężeniu ruchu Użytkowników można zachęcić do subskrypcji przedstawiając ukierunkowane opcje płatności
Tworzenie lojalnych użytkowników, dając im wiele zniżek na usługi

CareerBuilder.com zwiększa lojalność klientów, oferując 60-dniowy odnowy za darmo przez TrialPay. Klientom pełną jedną ofertę z ich ulubionych marek i zapłacić za abonament na największym placu pracy w USA w tym procesie. TrialPay sprawia, że tak się stało.


3.The Wall Street Journal zmniejsza witryny poprzez zaniechanie tych nie płacących gościom szansę na abonament premium za darmo przez TrialPay. Klienci otrzymują bezpłatnie 1-miesięczny abonament i The Wall Street Journal zarabia z nowych źródeł przychodów od klientów, którzy nie zamierzają płacić.

Identycznie jest z platformą LOOCKY

Jakie są perspektywy i jakie można uzyskać tą drogą dochody przekonasz się wchodząc na stronę:

https://loocky.biz/pl/profile/magictop


i rejestrując się za darmo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz